Pozycjonowanie sklepu internetowego - płatne za efekt | 10 zł artykuły
Michał Chechelski
790 281 823
web3promagraco.pl
10 lat doświadczenia, fa-VAT
Oferujemy pozycjonowanie sklepu internetowego metodą kontekstową - artykuły okołoproduktowe, felietony, artykuły tematyczne na strony produktowe, opisy produktowe
web3promagraco Michał Chechelski - webmaster, copywriter, biegły redaktor tekstów SEO, 10 lat doświadczenia w pisaniu artykułów, pozycjonowaniu i optymalizacji sklepów internetowych. Pozycjonujemy sklepy metodą tekstową - artykuły umieszczamy na sklepach (stronach produktowych), blogach i mediach społecznościowych. Optymalizujemy sklepy internetowe poprzez kreację oryginalnych opisów produktowych.
Piszemy blogi tematyczne, sponsorowane artykuły produktowe, opisy produktowe, poprawiamy SEO stron produktowych sklepów on-line. Optymalizujemy nazwy produktów, tytuły aukcji, sprawiamy, że sklepy pną się w górę wyszukiwarek internetowych. Piszemy artykuły pozycjonerskie i teksty SEO.
Pozycjonowanie trwałe - organiczne oparte na artykułach okołoproduktowych osadzanych na sklepie lub blogu podpiętym do sklepu. Jestem w stanie zapoczątkować serię tematycznych artykułów promocyjnych przyjaznych nie tylko wyszukiwarkom ale i potencjalnym klientom.
10 lat doświadczenia, fa-VAT, wewnętrzna optymalizacja sklepów, pozycjonowanie zewnętrzne
duża baza klientów, szybkie terminy realizacji.
Atrakcyjne stawki i ceny za pozycjonowanie sklepów internetowych:
Stawka akordowa: 10zł + VAT/ 1000 znaków
Firma - 10 lat - duża baza klientów - duże moce przerobowe - doświadczenie - rzetelność
W swojej pracy stosuję metodę kreatywną. Piszę kiedy chcę (nie rzadziej niż raz na tydzień). Umieszczam na blogu i sklepie według własnej oceny. Najlepsze puszczam na social media. Po skończeniu artykułu i jego umiejscowieniu na stronie podsyłam info na mail (z linkiem do artykułu).10 zł / 1000 znaków. Średnia długość artykułu/tekstu od 3 do 10-15 tysięcy znaków. Do najlepszych artykułów dodaję zdjęcie.
Artykuły w zależności od jakości będą rzucane w jedno z trzech miejsc: blog (najgorszy odsiew), sklep (lepsze) przekierowanie na social media (najlepsze). W procesie pracy pisarskiej powstają różne teksty. Część z nich nadaje się tylko do śmieci, czyli jako teksty SEO na bloga. Przy współudziale tych treści i dzięki nim powstają lepsze artykuły. Pomimo iż brakuje im rzetelności (względnie płytkie eseje), to są dobrą pożywką nie tylko dla google, ale i dla przeciętnego zjadacza chleba. Artykuły pierwszej kategorii powstają najrzadziej... I te można już uzbrajać w zdjęcia, umieszczać na sklepie i polecać w social mediach. Na początku wykluwa się najwięcej treści słabych i średnich. Dopiero z czasem pogłębiania wiedzy i łapania formy pojawiają się wartościowe perełki godne polecenia.
Nie wiem jak inni copywriterzy, ale ja piszę głównie serie tematyczne, tj. felietony. Większość z tego co pisarz pisze idzie do śmietnika. Wiadomo, że tutaj nie można sobie na to pozwolić, dlatego gro będzie lądować na blogu. Mogę przyjąć tylko większą serię, kilkudziesięciu artykułów (oczywiście w pewnych odstępach czasowych). Przede wszystkim dlatego, że muszę się na ten temat rozpisać aby powstało coś dobrego i dwa, że tylko większa ilość artykułów przyczyni się do trwałego wypozycjonowania sklepu.
Stawka 10zł + VAT/ 1000 znaków
Michał Chechelski
790 281 823
web3promagraco.pl.